Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Η μανα μου τζιαι το ΡΙΚ

Αυριο φευκει η μανα μου. Εμεινε μαζι μου για 6 μηνες. Πολλοι Αμερικανοι μινεισκουν με το στομα ανοιχτο με το γεγονος οτι εχω επισκεπτες για 6 μηνες. Εν λαλω ενει δυσκολο ιδιως επειδη εν μιλα χιτσιη εγγλεζικα, εν οδηγα τζιαι οτι καμει πρεπει να το καμουμε μαζι. Ηταν δυσκολο τζαι για την ιδια διοτι επρεπε να μεινισκει εσσω ωσπου να σκολασω τζαι πολλες φορες εν εισιε τζιεινη η εγιω ορεξη να φκοyμε εξω υστερα που την δουλεια. Εκαμνεν της παρεα η κυπριακη τηλεοραση. Εγορασα ενα Boxee Box που εν σαν το Apple TV αλλα εσιη τζιαι ιντερνετ browser ετσι εμπορουσα τζιαι επαιζα κυπριακη τηλεοραση. Αρεσκει της να θωρει ΡΙΚ. Εν ειξερω αν ηταν καλη ιδεα. Την περασμενη φορα που ειρτε τζιαι εκατσε 6 μηνες νομιζω επερασε πολλα καλλιτερα διοτι εν εεθωρε νεα που την Κυπρο. Εν τρομοκρατημενη γα την κριση τζιαι την Τροικα. Οποτε ερκομουν εσσω που την δουλεια εθελε να μου ξεφορτωση οσα ακουσε ουλλη μερα. Καποτε ακουα τα χωρις να λαλω τιποτε καποτε ελαλλυν εν με κοφτει να με αφησει ησυχο. Πολλες φορες ενευριζα με ην ιδια που μου εμασιετουν, η με το ΡΙΚ η με με οποιοδηποτε ηταν στα νεα τζιηνει την ημερα. Εσιη πολλη δυναμη η τηλεοραση. Τζιαι η διαφορα του ινταλως επερασε δακατω την φορα που ειχαμε την τζιαι τωρα εν θεορατη. Αν θα ξαναρτει εννα της πω οτι εν εσιη ΡΙΚ να θωρει μονο Μενεγακη.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επέστρεψες! Καλωσόρισες! Επεθύμησα να σε διαβάζω :)

alkis είπε...

γραψε κ τιποτα αλλο ντε!